Snag_4fa0f07e.png

Bowling • Sport • Morro

Alle kan spille bowling. Her finner du nyheter, bilder, resultater og annet fra idretten vi er så glade i.

bowling.no

3.laget på Drammenstur

21. nov. 2011, 16:56 av Jan Roald Jensen

Vi hadde Brage 4 og 5 borte som motstandere denne gangen. Vi kom til en nyåpnet og flott 18-baners Metro-hall (litt godt gjemt). Oljeforholdene var bra....

..., men det er som det ofte er i disse dager: Litt for langt ut til høyre, og du kommer aldri hjem. Jeg skjønner ikke helt hvodan det stemmer med tegning av profilene, kanskje noen vet mer om det ?
Spillet vårt sitter dårlig for de fleste på laget for tida. Det viste begge kampene. Vi tapte den første (Brage 4) med 11-1. Harald og Ellen får sånn noenlunde godkjent, mens Kai, Finn og Jan Roald kan langt bedre.
Så var det jevnt i den andre (Brage 5), vi dro hjem en 7-5 seier til slutt. Ikke noe spesielt godt spill å spore her heller.
Kanskje trenger vi rett og slett mer grunntrening ?