Trippelseier!

12. mars 2012, 00:00 av Rune Dybesland

Sofiemyr BK arrangerte klassemesterskap B på Veitvet denne helgen. Det ble en stor suksess for klubbens spillere.

Vi stilte med 12 spillere i herreklassen hvor det stilte 97 til start. I dameklassn var det 9 spillere, men ingen fra Sofiemyr.

Etter de 8 innledende seriene kunne vi konstatere at Sofiemyr hadde hele 4 spillere inne blant de 12 som gikk til PP-finalen søndag. Truls tok en imponerende ledelse og fikk følge av Roar, Christian og Ronny.

I PP-finalen spilte våre strålende. Truls trygget seieren, mens Roar og Ronny hadde en kjempefight om de to siste medaljene. Roar tok sølvet med kun 3 poeng mer enn Ronny på bronseplass. Ronny fikk beste snitt av alle i PP-en. Christian tok en flott 6.plass.

Roald gjorde en kjempejobb som turneringsleder og var akkurat passe nærme å gå til finalen selv. Harald vant som vanlig noe i lotteriet.

Fulle resultater finner dere på www.bres.no.

Takk til alle i klubben som på en eller annen måte deltok og hjalp til i helga!