Oppsummering ligaspill omgang 12

21. april 2013, 19:15 av Rune Dybesland

Det ble seier og uavgjort i sesongens to siste kamper.

Førstelaget dro til Kongsberg og kamp mot Sølvkula uten Øyvind og Truls denne gangen. Roald stilte derfor opp som ny 6. mann. Sølvkula kunne unngå nedrykk dersom laget slo våre gutter og Orkla samtidig tapte hjemme mot Trondheim. Dessverre for Sølvkula endte kampen 6-6, og Orkla beholdt beholdt plassen mens Sølvkula rykket ned. Suverent best av våre spillere ble Ronny med 713 på 3 serier. Deretter fulgte Fredrik med 635. Den høyeste serien spilte Ronny med 246.

Andrelaget spilte mot Solli 2 på Veitvet. Dersom Solli vant, ville de bli nr 2 og med uavgjort ville de bli nr 3 i avdelingen. Det ble en svært jevn kamp, men til slutt sikret andrelaget vårt seieren med 7-5. Bjørn gjorde en svært god kamp med 863. Han hadde også den høyeste serien med 245. Det morsomste med seieren var at vi spilte på Sollis ligaprofil....