Truls, Kristina og Emilie er klubbmestere 2013

2. mai 2013, 16:58 av Rune Dybesland

21 spillere stilte til start i klubbmesterskapet.

Årets klubbmesterskap ble avviklet over 5 serier på Veitvet tirsdag 30. april. 16 herrer, 4 damer og1 junior stilte til start.

I herreklassen ble det en duell mellom Truls og Bjørn. Truls holdt unna og ble klubbmester selv om Bjørn spurtet godt med 259 i siste serien. Truls hadde dagens høyeste serie på 277.

I dameklassen tok Kristina en litt overraskende seier etter mye godt spill. Her var det Ellen som fulgte nærmest.

Emilie debuterte i klubbmesterskapet med å ta sin første tittel i juniorklassen. Vi håper det blir flere titler på deg fremover, Emilie!

Vi avsluttet som vanlig mesterskapet med god pizza med noe å drikke til. Roald benyttet anledningen til å informere om NM som klubben er arrangør for 8-12. mai.